Śledzenie promieni (Raytracing) zostało tymczasowo wyłączone

Zmodyfikowano dnia czw, 18 Wrz o 4:37 PO POŁUDNIU

Aby zapewnić najwyższą możliwą jakość i stabilność gry w momencie premiery, zdecydowaliśmy się tymczasowo wyłączyć raytracing, finalizując ostatnie optymalizacje. Jest to najwyższy priorytet (P0) dla naszego zespołu i pracujemy nad tym, aby włączyć funkcję śledzenia promieni tak szybko, jak to możliwe po premierze Dying Light: The Beast.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł