Problemy z trybem kooperacji

Zmodyfikowano dnia śr, 17 Wrz o 12:32 PO POŁUDNIU

Upewnij się, że twój lokalny czas i data są takie same jak ustawione na wszystkich urządzeniach graczy (w tym na konsolach).

Jeśli nadal występują problemy z połączeniem, podaj nam następujące informacje:

  • Jaka była lokalizacja na mapie i jakie zadanie było aktywne po stronie hosta i u innych uczestników?
  • Ile osób jest na twojej liście znajomych w menu online?
  • Jakie jest twoje połączenie internetowe? Jeśli jesteś na PC, sprawdź je za pomocą internetowego testu prędkości.

Dodatkowe pytania, jeśli wystąpił problem z nieoczekiwanym rozłączeniem:

  • Jak długo trwała sesja kooperacyjna przed rozłączeniem?
  • Gdzie nastąpiło rozłączenie?
  • Była to wolna gra, czy wykonywaliście wspólnie zadanie?
  • Ile osób grało w sesji?

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł