Upewnij się, że twój lokalny czas i data są takie same jak ustawione na wszystkich urządzeniach graczy (w tym na konsolach).
Jeśli nadal występują problemy z połączeniem, podaj nam następujące informacje:
- Jaka była lokalizacja na mapie i jakie zadanie było aktywne po stronie hosta i u innych uczestników?
- Ile osób jest na twojej liście znajomych w menu online?
- Jakie jest twoje połączenie internetowe? Jeśli jesteś na PC, sprawdź je za pomocą internetowego testu prędkości.
Dodatkowe pytania, jeśli wystąpił problem z nieoczekiwanym rozłączeniem:
- Jak długo trwała sesja kooperacyjna przed rozłączeniem?
- Gdzie nastąpiło rozłączenie?
- Była to wolna gra, czy wykonywaliście wspólnie zadanie?
- Ile osób grało w sesji?
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł