[PC, seria RTX 50XX] Obiekty i tekstury czasem błędnie się renderują

Zmodyfikowano dnia wt, 23 Wrz o 3:20 PO POŁUDNIU

Renderowanie niektórych obiektów w grze, takich jak samochody lub różne tekstury map 3D, mogą niepoprawnie się renderować z kartami graficznymi serii RTX 50XX przy niestandardowych ustawieniach w panelu sterowania Nvidia.


Jako tymczasowe rozwiązanie, ustaw swoją wartość filtrowania anizotropowego na "Kontrolowany przez aplikację" w panelu sterowania Nvidia.


Ten sam efekt można również osiągnąć poprzez przywrócenie wartości domyślnych dla stosowania ustawień obrazu 3D, jak na poniższym obrazku. Jeśli w swoich ustawieniach masz zaznaczone pole 2, po prostu zmień je na pole 1 i zastosuj wybór, a wtedy wszystkie wartości będą kontrolowane bezpośrednio przez grę, a nie przez sam panel sterowania Nvidia.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł